Przetargi

Zapytanie ofertowe "Za życiem"

 

PZPSW.III.271.11.2023

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

dotyczące realizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole.

 

Zamówienie objęte przedmiotowym postępowaniem jest realizowane w ramach zadania z zakresu administracji rządowej Programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za Życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno –Rehabilitacyjno -Opiekuńczego (zadanie 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny).

 

 

I.            Nazwa zamawiającego

Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczy w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów
ul. Zamojska 16

 Tel. 84 696 24 55 w godz.:  pn. od 9.30 – 12.30 wt., od 9.30-13.00, śr. od 9.30 – 14.30, czw. od 9.30 – 13.30. pt. od 9.30 – 12.00.

Email – zazyciem@pzpswhrubieszow.pl

 

II.            Informacje ogólne:

    1.          Ilekroć w zapytaniu ofertowym użyto zwrotu Zamawiający należy przez to rozumieć: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów.

    2.          Ilekroć w zapytaniu ofertowym użyto zwrotu Wykonawca, należy przez to rozumieć podmiot ubiegający się o udzielenie Zamówienia.

    3.          Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.2019 z póżn. zm.) oraz § 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno – Wychowawczym w Hrubieszowie o wartości poniżej 130 000 Euro przyjętego Zarządzeniem Dyrektora PZPSW w Hrubieszowie z dnia 31marca 2022 r.

    4.          Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

III.            Przedmiot zamówienia:

1.    Ogłasza się nabór specjalistów na prowadzenie w ramach kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem”. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole.

2.    Zamówienie dotyczy części, na które nie zostały złożone oferty:

 

Część 1 - Zajęcia integracji sensorycznej organizacja spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów (maksymalnie 90 godzin)

Część 2 - Zajęcia z psychologiem, organizacja spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów (maksymalnie 73.5 godzin)

Część 3 -  Zajęcia z pedagogiem specjalnym, organizacja spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów (maksymalnie 24 godziny)

Część 4 - Zajęcia z pedagogiem specjalnym, organizacja spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów (maksymalnie 24 godziny)

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 - SOPZ do niniejszego Zapytania.

4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

 

IV.          Warunki realizacji zamówienia:

- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

- Odbiorcami usług są dzieci w wieku od 0 lat do rozpoczęcia nauki w szkole ze szczególnym uwzględnieniem dzieci w wieku 0-3 lat.

- Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę zegarową tj. 60 minut.

- Usługi będą świadczone w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym, przypadających w dniach od poniedziałku do soboty.

- Zajęcia odbywać się będą w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno – Wychowawczym
w Hrubieszowie. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w innym miejscu po uzgodnieniu z dyrektorem PZPSW. Wykonawca zobowiązany jest w tym wypadku zapewnić specjalistyczny sprzęt, pomoce dydaktyczne, odpowiednie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci, posiadające certyfikaty do przeprowadzenia zajęć. 

- Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym ( po uzgodnieniu z rodzicami/prawnymi opiekunami). Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu przez rodziców/ prawnych opiekunów
i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii na podstawie opinii zespołu koordynującego działania ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno – opiekuńczego powołanego przez dyrektora PZPSW.

- Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację realizowanego wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przekazać ją do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie do 5 dnia miesiąca następnego po zakończonym miesiącu.

- Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie w oparciu o przedstawioną
i zatwierdzoną dokumentację.

- Wykonawca odpowiada za pomieszczenie, sprzęt i pomoce udostępnione przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć.

- Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia.

- Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:

·         Udzielanie rodzicom/ prawnym opiekunom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka

·         Wskazywanie dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy oraz jednostek tej pomocy udzielających

·         Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do potrzeb psychofizycznych i rozwojowych dziecka oraz w zależności od potrzeb dziecka, dodatkowych usług specjalistów

·         Udzielanie dziecku i jego rodzinie kompleksowej pomocy

·         Opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie

·         Opracowanie programu terapii

·         Praca w zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i realizacja ustaleń wypracowanych przez zespół

·         Prowadzenie zleconej dokumentacji

·         Poinformowanie rodziców o źródłach finansowania realizacji programu „Za Życiem”.

 

V.            Kwalifikacje

Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 1 sierpnia 2017 roku  (Dz.U. 2017 poz. 1575 z póź.zm) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli i przedłożyć stosowne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (świadectwa, certyfikaty). Wymagane kwalifikacje znajdują się w Załączniku Nr 1 - SOPZ

VI.            Termin realizacji zamówienia:

Zajęcia terapeutyczne będą realizowane w okresie od podpisania umowy do 16.12.2023 r. 

 

VII.            Wykonawca zobowiązuje się do:

- Wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego dotyczącego realizacji programu rządowego.

- Przeprowadzania zajęć zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

- Przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają akceptacji Zamawiającego. Zmianę terminu zajęć Wykonawca zgłasza Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed pierwotnie planowanym terminem.

- Prowadzenia listy obecności uczestników na zajęciach poświadczonych podpisem rodzica/ prawnego opiekuna lub osób przez upoważnionych.

- Bieżącego informowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się uczestnika na zajęciach, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach (najpóźniej w dniu po zajęciach), które mają wpływ na realizację programu zajęć i umowy.

- Zapewnienia należytej ochrony danych osobowych uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- Prowadzenia ewidencji czasu pracy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca rozlicza czas pracy za przepracowany miesiąc.

- Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie siedziby, nazwy firmy lub osób reprezentujących wykonawcę. Informacja musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni przed w/w zmianami.

 

VIII.            Procedura:

a.       Tryb udzielenia zamówienia publicznego: informacja cenowa

b.       Uzasadnienie trybu wyboru:

Przeprowadzenie informacji cenowej wynika z konieczności rekrutowania specjalistów
do prowadzenia zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem".

 

IX.            Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Maksymalna liczba punktów: 100 pkt

 

Kryterium I – cena brutto za część zamówienia

Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 60 pkt.

Ocena punktowa będzie obliczona według poniższego wzoru:

 

          CN

C =  ¾¾  x 60 pkt.

           CB

 

          gdzie:

C  – punkty za cenę

CN – najniższa cena spośród złożonych ofert

CB – cena badanej oferty

Cena oferty jest ceną brutto.

 

Kryterium II – doświadczenie zawodowe

Maksymalna liczba punktów w danym kryterium – 40 pkt.

W kryterium „doświadczenie” oceniane będą:

 

Lp

Opis kryterium doświadczenia

Liczba punktów

1.

Kursy/ szkolenia doskonalące:

- 4 formy i więcej

 - 2-3 formy

- do 2 form

 

 W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym w części, na którą składa ofertę, żadnej z powyższych opcji otrzyma

 

15

10

5

 

 

0

2.

Doświadczenie w pracy z małym dzieckiem niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością

 

- od 1-2 lat – 0 pkt.

- 2-3 lat – 10 pkt.

- od 3-5 lat – 20 pkt.

- powyżej 5 lat – 25 pkt.

 

W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym w części, na którą składa ofertę, żadnej z powyższych opcji otrzyma

 

 

 

0

10

20

25

 

 

0

 

Ocena punktowa D będzie obliczona według poniższego wzoru:

 

          OD

D =  ¾¾  x 40 pkt.

           MP

 

D  – doświadczenie

OD – liczba punktów otrzymanych przy ocenie doświadczenia

MP – maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać

 

CAŁKOWITY SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTÓW DANEJ OFERTY:

P = C + D

gdzie:

P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty

C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”

D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie”

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów z końcowej oceny ofert. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taki sam wynik końcowy, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

Ceny podane w Formularzu ofertowym muszą być wyrażone w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

UWAGA: w cenę brutto jednej godziny usługi Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z jej realizacją w tym: koszt przejazdów do miejsca wykonywania usługi, bądź do domu uczestnika, koszt pracy w zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, możliwości kontaktu telefonicznego i pokrycia usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem czynności (np. w celu umawiania terminów spotkań z dzieckiem - rodzicem, raportowaniem przebiegu wizyty).

Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru wielu ofert do realizacji, które uzyskają najwyższą liczbę punktów. Wynika z to z konieczności uzyskania przez Zamawiającego wymaganej łącznie liczby godzin usług pedagoga specjalnego przewidzianych dla wszystkich uczestników programu tj. 1050 godzin rocznie. Z wykonawcami, których oferty zostaną wybrane do realizacji zostaną podpisane umowy cywilnoprawne.

 

X.            Termin i miejsce składania ofert:

 

Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie w sekretariacie Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów  - na parterze, pokój nr 16 do dnia 17 listopada 2023 r. do godz. 1030 .

 

 Na kopercie należy umieścić  nazwę,  imię i nazwisko, adres wykonawcy oraz napis „Oferta na realizację usług ……..(wpisać właściwą część) w ramach Programu „Za Życiem”.

Oferta złożona poza wyznaczonym terminem zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania.

Bliższych informacji udziela dyrektor PZPSW, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów,

tel. 695625568  w godzinach  pn. od 9.30 – 12.30 wt., od 9.30-13.00, śr. od 9.30 – 14.30, czw. od 9.30 – 13.30. pt. od 9.30 – 12.00.

Oferta powinna zawierać:

- kwestionariusz osobowy – na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia,

- formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 3 do ogłoszenia,

- potwierdzone przez Kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów       

  potwierdzających kwalifikacje,

- oświadczenie o niekaralności – stanowiący Załącznik nr 4 do ogłoszenia,

- zobowiązanie  do wykonania przedmiotu zamówienia  – stanowiący Załącznik nr 5 do ogłoszenia,

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych – stanowiący Załącznik nr 6 do ogłoszenia,

- ubezpieczenie O.C. ogólne,

- w przypadku, gdy osoba prowadzi działalność gospodarczą do oferty należy dołączyć aktualny   wypis CEDG,

- oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub ręcznie, w sposób zapewniający trwałość i czytelność tekstu,

- zaleca się, aby wszystkie strony ofert były ponumerowane oraz podpisane lub parafowane przez Wykonawcę,

- oferta powinna być zszyta lub spięta,

- wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.

 

XI.            Miejsce i termin otwierania ofert:

Otwarcia złożonych ofert dokona w dniu  17 listopada 2023 r. o godz. 11.30 komisja powołana przez Dyrektora Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie w sali konferencyjnej.

Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

 

Komisja po otwarciu ofert i weryfikacji złożonych dokumentów sporządzi protokół z otwarcia ofert.

Z wybranymi kandydatami na przeprowadzenie zajęć terapeutycznych zostaną podpisane umowy a zgodnie z przeprowadzonym zamówieniem na podstawie § 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie o wartości poniżej 130 000 złotych przyjętego Zarządzeniem Dyrektora PZPSW w Hrubieszowie z dnia 31 marca 2022 r.

 

XII.            Informacje dotyczące wyboru oferty:

Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert w postępowaniu, w przypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

                                                                                             

Zatwierdzam

Dyrektor Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych
w Hrubieszowie
          

                                                                                                                          mgr Katarzyna Lachowska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.11.2023
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 listopada 2023 13:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Lachowska
Ilość wyświetleń: 348
07 listopada 2023 13:17 (Katarzyna Lachowska) - Opublikowanie dokumentu.
07 listopada 2023 13:17 (Katarzyna Lachowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
07 listopada 2023 13:16 (Katarzyna Lachowska) - Dodanie załącznika [szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowieniaiv.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)