Hrubieszów, 11.12.2024 r.
OGŁOSZENIE / ZAPROSZENIE / DO SKŁADANIA OFERT
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów w imieniu którego działa Dyrektor PZPSW w Hrubieszowie zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dostaw artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych j (Dz.U. z 2024 poz. 1320)
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie zaprasza do składania ofert na zadanie: „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie w roku 2025”
z podziałem na pakiety:
Pakiet I: Dostawa różnych produktów spożywczych (załącznik 2.1)
Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie od 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.
Dostawa jaj świeżych odbywać się będzie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy jaj 1 raz na tydzień.
Pakiet II: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów (załącznik 2.2)
Dostawa warzyw i owoców oraz podobnych produktów, w tym kiszonek, odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu.
Pakiet III: „Dostawa produktów mleczarskich” (załącznik 2.3)
Dostawa produktów mleczarskich musi odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu do godz. 6.00 lub w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet IV: „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich” (załącznik 2.4)
Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godz. 06:30. Towar musi być następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Pozostałe produkty będą zamawiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym.
Pakiet V: "Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych" (załącznik 2.5)
Dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 2 do 3 razy w tygodniu w godz. od 6.00 do 9.00
Pakiet VI: "Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych" (załącznik 2.6)
Dostawa ryb przetworzonych, półproduktów rybnych i ryb konserwowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie od 2 dni do daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.
Pakiet VII: Dostawa warzyw (załącznik 2.7)
Dostawa warzyw, odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu.
1. Wykonawca wyraża zgodę na 14 – dniowy termin płatności.
2. Wskazane w załącznikach (2.1 - 2.7) do formularza ofertowego ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach do Formularza ofertowego.
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. Nr 1448)) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu potwierdzającego jakość produktów w momencie dostawy produktów.
7. Jaja przy każdej dostawie, musza posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
8. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzje Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.).
9. Termin realizacji zamówienia 02 stycznia 2025 r. – 19 grudnia 2025 r.
10. Kryterium oceny ofert: cena – 100%
11. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
12. Wartość zamówienia należy ustalić podając ceny jednostkowe na każdy asortyment wyszczególniony w zadaniu. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT. Podana cena jest obowiązująca w całym okresie trwania umowy. Cena powinna być podana zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
13. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy na miejsce na telefoniczne zamówienie z wyprzedzeniem 2 – 3 dni. Miejscem wykonania zamówienia jest stołówka Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie.
14. Termin składania ofert upływa dnia: 30 grudnia 2024 r. do godz. 10.00
15. Otwarcie ofert nastąpi 30 grudnia 2024r. do godz. 11.00
16. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, w godzinach pracy sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Dopuszcza się przesłanie oferty przez firmę świadczącą usługi pocztowe lub kurierem. W przypadku przesyłki decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu. Przesyłki przyjęte po terminie nie będą uwzględniane w postępowaniu.
17. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w kopercie zamkniętej. Kopertę należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez uszkodzenia oraz opisać w poniższy sposób:
a) tytuł procedury:
Oferta: „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, Pakiet nr …….......…”
b) nazwa i adres Wykonawcy: …………………………………………………………………………………
c) nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie
ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
d) uwaga o następującej treści: ,,Nie otwierać przed dniem: 30 grudnia 2024 r.
do godz. 11.00’’.
19. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub braku zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie.
20. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
21. Zamawiający powiadomi składających oferty o wyniku postępowania w sposób pisemny, mailem lub telefonicznie.
22. Zawarcie umowy z wybranym oferentem nastąpi po uzgodnieniach dwustronnych.
23. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania lub odstąpienie od procedury udzielania zamówienia z powodów, których nie można było wcześniej przewidzieć.
24. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
25. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
26. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Hrubieszów, 11.12.2024 r.
………………………………………………………….
Załączniki:
1. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr I
2. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr II
3. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr III
4. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr IV
5. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr V
6. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr VI
7. Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr VII
8. Wzór umowy.
9. Formularz ofertowy
Załączniki w formie elektronicznej do pobrania na stronie internetowej PZPSW w Hrubieszowie http://pzpswhrubieszow.pl/przetargi
Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dyrektor PZPSW
Katarzyna Lachowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie