Przetargi

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie w roku 2025” pakiet III – Dostawa produktów mleczarskich – załącznik 2.3

 

PZPSW.II.266.3.2024

Hrubieszów, 31.12.2024 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE / ZAPROSZENIE / DO SKŁADANIA OFERT

 

Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów w imieniu którego działa Dyrektor PZPSW w Hrubieszowie zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dostaw artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych j (Dz.U. z 2024 poz. 1320)

 

 

1.  Określenie przedmiotu  zamówienia:

Zamawiający Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie zaprasza  do składania ofert na zadanie: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie w roku 2025” pakiet III – Dostawa produktów mleczarskich – załącznik 2.3

z podziałem na pakiety:

 

Pakiet III: „Dostawa produktów mleczarskich” (załącznik 2.3)

Dostawa produktów mleczarskich musi odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu do godz. 6.00 lub w zależności od potrzeb Zamawiającego.

 

 

1.    Wykonawca wyraża zgodę na 14 – dniowy termin płatności.

2.    Wskazane w załączniku  (2.3) do formularza ofertowego ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach  podanych w załącznikach do Formularza ofertowego.

3.    Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych.

4.    Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. Nr 1448)) oraz aktów wykonawczych do ustawy.

5.    W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.

6.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu potwierdzającego jakość produktów w momencie dostawy produktów.

7.    Jaja przy każdej dostawie, musza posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych  produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)

8.    Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzje Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.).

9.    Termin realizacji zamówienia  14 stycznia 2025 r. – 19 grudnia 2025 r.

10.              Kryterium oceny ofert:  cena – 100%

11.              Oferta musi  być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę  upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

12.              Wartość zamówienia należy ustalić podając ceny jednostkowe na każdy asortyment  wyszczególniony w zadaniu. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT. Podana cena jest obowiązująca w całym okresie trwania umowy. Cena powinna być podana zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

13.              Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy na miejsce na telefoniczne zamówienie z wyprzedzeniem 2 – 3 dni. Miejscem wykonania zamówienia jest stołówka Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie.

14.               Termin składania ofert upływa dnia: 14 stycznia 2025 r. do godz. 10.00

15.               Otwarcie ofert nastąpi 14 stycznia 2025r. do godz. 11.00

16.               Ofertę należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, w godzinach pracy sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Dopuszcza się przesłanie oferty przez firmę świadczącą usługi pocztowe lub kurierem. W przypadku przesyłki decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu. Przesyłki przyjęte po terminie nie będą uwzględniane w postępowaniu.

17.               Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w kopercie zamkniętej. Kopertę należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez uszkodzenia oraz opisać w poniższy sposób:

 

a) tytuł procedury:

Oferta: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie,  Pakiet  nr …….......…”

b) nazwa i adres Wykonawcy: …………………………………………………………………………………

c) nazwa i adres Zamawiającego:

      Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie

                     ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie

 

d) uwaga o następującej treści: ,,Nie otwierać przed dniem: 14 stycznia 2025 r.
do godz. 11.00
’’.

19.    W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub braku zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie.

20.    Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.

21.    Zamawiający powiadomi składających oferty o wyniku postępowania w sposób pisemny, mailem lub telefonicznie.

22.    Zawarcie umowy z wybranym oferentem nastąpi po uzgodnieniach dwustronnych.

23.    W uzasadnionych przypadkach Zamawiający  dopuszcza unieważnienie postępowania lub odstąpienie od procedury udzielania zamówienia z powodów, których nie można było wcześniej przewidzieć.

24.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

25.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

26.    Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Hrubieszów, 31.12.2024 r.                                                             

                                                                               ………………………………………………………….

 

Załączniki:

 

1.                  Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr III

2.                  Wzór umowy.

3.                  Formularz ofertowy

 

 

 

Załączniki w formie elektronicznej do pobrania na stronie internetowej PZPSW w Hrubieszowie http://pzpswhrubieszow.pl/przetargi

 

 

 

Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Dyrektor PZPSW

Katarzyna Lachowska

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 grudnia 2024 12:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Lachowska
Ilość wyświetleń: 111
31 grudnia 2024 12:56 (Katarzyna Lachowska) - Dodanie załącznika [zalacznik_2_3_nabial_1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 grudnia 2024 12:56 (Katarzyna Lachowska) - Dodanie załącznika [wzor_umowa_na_dostawe_zywnosci.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 grudnia 2024 12:56 (Katarzyna Lachowska) - Dodanie załącznika [wzor_formularz_oferty.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)